Wednesday, June 23, 2010

Perniagaan Internet @ Affiliate

Satu yang paling SYOK tentang bisnes internet ialah pendapatan
anda tiada hadnya berbanding dengan kerja makan gaji.

Katakan anda bekerja sebagai cikgu atau jurutera, gaji anda tetap
dibayar sebanyak RM2000 atau RM5000 untuk sebulan (176 jam) bekerja.
YIKES! tu tak termasuk lagi kena bambu dengan boss dan projek yang
pastinya melambak!

Dengan bisnes internet, Mohd Hisham menjana RM2600 dalam masa
2 hari sahaja dengan menggunakan teknik promosi yang saya tunjukkan
kepada beliau. (Beliau buat secara part time sahaja sambil tengok
DVD dan minum nescafe..)

Email Mohd Hisham selepas menerima komisen jualan internet dengan sebuah syarikat Malaysia baru-baru ini...


----- Email 1 : Komisen RM1400 ------


On 4/19/09, Mohd.Hisham Abdullah Tawadi wrote:


" Thanks bro....

mak aii banyaknya ....

terima kasih banyak2....

yahooo!!!"


--- On Mon, 4/20/09,
m2u@maybank.com.my wrote:


From:
m2u@maybank.com.my
Subject: Maybank2u.com 3rd Party Transfer
To:
sham_xo@yahoo.com
Date: Monday, April 20, 2009, 1:33 PM


This is to inform you that MOHD NIZAM BIN SALIMIN has transferred RM1400
to your Maybank account for comm RM1100 + rm300 report rm43500 on
04/20/09 13:40:38 via Maybank2u.com.





---- Email 2 : Komisen RM1200 ----

On 4/21/09, Mohd.Hisham Abdullah Tawadi wrote:



" Sekali tengok rasa nak pitam

2 kali tengok kompem pengsan

duit masuk macam air...yahoooo

bro your my man...kalau saya tahu dari tahun 2007 saya

dah join flb...yehaaa...meletoppp!! "



--- On Tue, 4/21/09,
m2u@maybank.com.my wrote:


From:
m2u@maybank.com.my
Subject: Maybank2u.com 3rd Party Transfer
To:
sham_xo@yahoo.com
Date: Tuesday, April 21, 2009, 10:25 PM


This is to inform you that MOHD NIZAM BIN SALIMIN has transferred RM1200
to your Maybank account on 04/21/09 22:32:21 via Maybank2u.com.


Jadi yang mana satukah lebih baik?

RM2000 = 22 hari bekerja full time? atau

RM2600 = 2 hari hanya part time?


Anda tentu tahu jawapannya.


****************
PS: ketahui caranya:

Testimoni dari Hairun, Brunei Darussalam


Saya salah seorang dari ahli FLB Pro, pada mulanya
memang saya takut nak join FLB Pro nie sebab seorang
macam saya yang bergaji cukup-cukup makan nie, mana
ada masa nak kumpul duit dan bayar sesuka hati jer
dengan mana-mana bisnes.
Mungkin bukan saya seorang
jer, mungkin orang lain pun sama dengan saya. Tetapi
sekarang Alhamdulillah, selepas diperiksa, dipraktikkan
dan dicuba dengan berkat doa.. Saya percaya dan naik
saksi 100% yang FLB Pro nie memang benar-benar wujud
dan berkesan bagi mereka yang diluar sana, masih ragu-ragu.
Saya dah cuba dah.. Betul ada wang MASUKK, bukti dah ada
dah kat sana. Mohd Nizam bayar RM1473 melalui Telegraphic
Transfer yoooo!! Terima kasih banyak-banyak bro..Semoga
murah rezeki lagi di masa akan datang...



0 comments: