Wednesday, July 16, 2008

BBQ at Davy's place...

Wah.... i was quite bz last few days... but on monday night, sempat juga pergi Davy's house for BBQ--- this time memang betol betol BB... opppsss... "tut..."

And last Monday was Miss J's Birthday... but i dont know how old is she.... bagi aku sama jak.... walaupun getting older... tapi perangai..... lebih kurang dengan aku yang umur 17.5 jak...

Miss J was not there... she went to kch.... tapi nevermind la.... next time we celebrate... tunggu gaji dah masuk.... sekarang ni.... pepaham je la ye....

Bujang Sebuyau dengan aksi memanggang nya.... Ellooo bukan dia yang idupkan api ya....
(gambar telah di edit - kerana takut tak dapat jadi menteri di Kelantan)

"tangan yang rakus... milik siapakah tangan itu???"

Fuhhh.... Crispy di luar, juicy di dalam....

Pertembungan dua budaya... mee goreng kering dan red wine... kami kan orang Iban Sepanyol...

2 comments:

Anonymous said...

eeee...masa bday aku tu aku ada d btu la... kamu tu yang tidak menjemput.. :( sedih ku... sinu kediri la ini... :,( lame dah aku tak pekene daging yang d besh in the world tu.... tension la ini... harus kamu buat party besar besaran utk ku minggu ni jugak!! iaitu BESOK!!

Anonymous said...

elloo....miss v here...
walaupun aku x ekot korang...hope that bbq u orang enjoy....aku tau lame dh korang tak pekena daging tu....alwez halal...hehe...jgn lupe bday aku....2 months to come...mintak cuti awal...hehehe