Wednesday, July 30, 2008

MBA

Apo.... It's August.... retinya aku deka berengkah nyadi student baru.... This is my final semester for my MBA.... rarah baru buk tok ila. Dah la subject managerial economics. Parai kitai...

Aku mesti ngambis ka master aku tok dalam taun tok sebedau aku nyambung pelajar aku ngambi utai bukai.... bisi gak ka ngambi PhD... ka nitih ka bujang sebuyau, tang bisi gak ka ngambi CIMA, nitih ka Miss J.... laban ko Miss J, enti ngambi CIMA, bisi peluang kerja ba menua tasik.... ila pulai mata nyadi gadung.... hahhahaha... amat nya kini???

FYI, diatu sebedau ambis MBA pun, aku dah bulih 2 iti PhD...permanent hair drop.... ngau permanent head damage.... cam mana ni.....???

Tapi aku tetap enggau pengingin ati aku deka nyadi pengajar ba Uni.... Aku dah lembau kerja enggau corporate... dah 8 tahun .... dunya corporate bagi aku kelalu mayoh politik. Ukai ngumbai enda manah, kena ngulih ka pengalaman, utai tok tau di kena, tang ba aku, aku lebih suka ngajar...

Ngajar dah nyadi sedarah enggau aku... Diatu pen aku ngajar, part time ngajar orang tuai ka ngambi SPACE-UTM Executive Diploma.... Ukai setegal ka ngulih ka duit (upah mit - RM40 sejam) tang laban pengerindu aku bekunsi ka penemu.... I dont know la.... I suka la.... Satisfaction la katakan....

k... chow dulu... just coming back from makan..... kenyang sighhhh...

0 comments: