Monday, October 27, 2008

Hubungan Yang Retak.. Sorry D... I have to do this

Dear D,

So sorry dear beloved one by the time you read this posting, our relation mungkin sudah tergendala... I need a break.... may be seminggu dua... let me be alone without you.... PLSSSSSS.
Not because i am not loving you....

I really have to make this decision... Bukan kerana kerana hal kerja... bukan kerana hal apa... i really need a break... Mungkin ini patut.... Dah lama aku pendamkan ini.... you are so jealous... tak mahu aku berkawan dengan kawan2 ku...

Remember this... they are just my friend... Stevie, B Sebuyau.. Miss J... Reno..Thomas... WHY R U SO JEALOUS??? salah ka aku kluar with my friend. Salah kah aku kuar minum dgn mereka??? Salah kah aku minum CHIVAS... Ni kluar minum Cola with them pun you tak suruh.... I really dont understand what you want from me...

I've told you many timessssssss ( mau letak berapa banyak S untuk puaskan hati kau?) they are my friend my friend my friend.... Kan dah berapa kali cakap you are my everything.... but you buat2 tak paham.... susah la macam ni...

You kan kenal semua my friends and even my family.... kan dah berapa kali you pergi rumah i.... meeting my family.... my parents and my brothers and sister.... You didn't come during my mother passed away pun aku tak kesah... because i really know you cannot make it coz it is not a right time for you... I admit.... mmg my friends are drunken masters.... but they are all professionals... lawyers, accountant, lecturer.... semua ada.... and you must remember that... my profession needs me to mix around with a lot of peoples regardless who and what they are...

IF YO WANT TO BE MY LIFE PARTNER, YOU HAVE TO ACCEPT THISSSS!!!!!!

HAL2 yang ko orang perlu tahu pasal my Relation with "D"

Aku telah mengenali lama D....

Terus terang aku katakan.... aku sangat2 mencintai D

Terus terang aku katakan aku sangat menyayanyi D

Aku sanggup berhabis duit kerana D...

D baik, cantik dan di minati semua orang...

D anggun tapi boleh meluka kan...

D lembut dan menggoda... Orang akan mudah tergoda bila memandang D

D seksi




WHY MY RELATION DENGAN "D" BOLEH RETAK

Kuat cemburu

Tidak suka anda bergaul dengan orang...

D doesnt like my friend

D doesnt like when i go out with my friend

D boleh menyebabkan kita DEMAM

D boleh menyebabkan kita PANAS

D boleh menyebabkan kita Flu....

itu lah yang aku hadapi saat2 ini, yang mana aku memerlukan kesihatan badan untuk menduduki exam...

D... leave me alone until i finish my exam.... k, sayang....

Then we see, kalau2 boleh disambung lagi.... then we proceed...

Bye...

Lovessss you

Biarkan memori ini menjadi kenangan, kita pernah bersama...
http://www.flickr.com/photos/permatabintulu/2976961111/
http://www.flickr.com/photos/permatabintulu/2977817520/

1 comments:

Unknown said...

Diana, itu la hakikat nya...

Walaupun sayang ngau utai nya...benong mayoh agik diatu...terpaksa aku lepaskan dulu coz aku skrang kena flu dan next week aku exam....

wuargh... D.. i miss u..