Sunday, October 26, 2008

Pusat Karaoke ...Panggau Fantasi...

Tok meh endor bala lanun2 beganjoh... Nama penuh endor nya... panggau fantasi... ala2 akademi fantasia la katakan...

Pemayoh endor karaoke endor aku bejalai, semina endor tok ajak ti ngambuan sound system ti manah.... Aku sigi "cerewet" enggau bunyi.... pemayoh ai enda aku kiruh, pemayoh lagu pun ukai nyadi ka penanggur, tang enti sound system enda power... sigi jarang enggai aku ka ngelawa endor nya.... enda puas... Dah nama musician... mesti la aku cerewet pasal bunyi

Last night sperti biasa... aku enggau kaban lawyer kia.... kami 2 ajak pen nyadi ngeregau dunya...
Pulai enda gak tentu laun... tapi last night was okay.... enda mabuk, tapi enjoy... Nama utai ka manah ba endor tok.... Beside the sound system... crowds yang happening contribute to the environment.... Ba endor nya, tama nadai ngelala orang, tang enti dah berpoco2 tauka disco.... semua orang join sekali nadai ngira sapa... semua nya jadi kawan... hahahah

Enti bisi peluang tauga nguji lepak endor tokk... bisi gak endor karaoke bukai... tang aba aku.... i still prefer to go to this place...

1 comments:

Anonymous said...

rinduuu atiii :)