Friday, January 16, 2009

Lelak Tahap Burung Merak

Akai dai...
Kemarik, stock kedai aku datai, dianjung terus datai ke rumah aku. Lalu, start ari kemarik aku lelak amat ngitung lalu ngaga label ba stock. Nya pen bedau abis buka magang bala kutak.

Lelak sigi amat lelak, tapi memang seronok. Aku harap, enti udah kedai nya buka dalam bulan 2 ila, aku deka lelak ngitung duit ti datai... hahaha... Semua serah ngau Tuhan, ngambika tau nyadi... Amen..

Setakat saritok, aku udah spent lebih RM30k ka kedai nya... Budget ka di gaga aku ianya dalam RM40k lalu enda lebih RM45k. Ngarap ka semua mujur... Puji Tuhan ka semoa berekat ka udah diberi IYA ka aku enggau kami sebilik...

4 comments:

gia said...

win...enda lelak pama agi di sebut lelak tahap burung merak....lelak tahap cipan...tauka lelak tahap Gaban nya baru tau di kumbai lelak...hehehehe

Unknown said...

FYI... lelak tahap burung merak adalah lelah dengan penuh bergaya, k... huhuhu

-f-l-o- said...

Amboi... lawa orang udah nyadi businessman tu. Uji bagi kitu mimit keh keuntungan bersih dia. Hehe.

Unknown said...

FLO... bedau start agik wai, bulan 2 next month baru start operation.. hehehe... support k..