Saturday, January 31, 2009

Monday the 2nd...Feb... 2009

Sorry wai... lama amat udah enda nulis dalam blog tok

Lelak aku sepemanjai minggu tok, mindah ka barang ari rumah ngagai kedai aku di Parkcity Mall... semua barang semak 40 kotak(ssss)...

Diatu kedai nya nyau kira nganti hari ajak ka operates. Kemaya??? hari satu ka ka datai tok... 2hb Februari 2009.... Hari bersejarah.... aku officially jadi TAUKE. a.k.a BUSINESSMAN...

hahahah..

Thanks God for the blessingssssssssssss...

Thanks Jesus for everything...

Thanks Holy Spirit...for everything

Thanks Mummy Mary...for Your Protection


Mummy... This shop is yours... aku semina nyaga ya... God Bless Your Soul.. ( Mesti nuan dah happy belagu di Heaven... kan??? Pandai ke nyanyi... keh keh keh)

Thanks Apa, Mond, Martin, Girl and Monica... for your understanding

Thanks MOND... ti udah lelah ngangkat ka barang enggau aku and jadi assistant yang berjaya...

Tomas.... Ideas & Support & hardwork

ATMAU... Ideas & support

Other Lanunz... for the support and prayers

And to everybody yang involves dalam REVELL GLOBAL SHOPPE

(soo sorry.... bedau bisi pic, ila aku post pic kedai nya dalam blog... )

0 comments: